social media strippenkaart voor gemeenten

De inwoners van je gemeente zijn online te vinden, dus is het zonde om ze daar niet te bereiken. Met micro-advertising is het mogelijk om op postcodeniveau met je doelgroep in contact te komen. En deze digitale advertenties via social media zijn niet alleen veel voordeliger dan huis-aan-huisbrieven, ze zorgen ook nog eens voor meetbare resultaten.

Bekijk de mogelijkheden

Wat we doen

het strippenkaart systeem

Omdat je zo zeker weet dat je de relevantie van je boodschap waarborgt, willen we zo actueel en lokaal mogelijk adverteren. Mensen willen graag weten wat er in hun buurt gebeurt of gaat gebeuren, omdat dit vaak direct van invloed is op hun leven. Precies daarom hebben we een lean werkwijze opgesteld waarbij we de kennis van de gemeente over bewoners combineren met onze social- en technische skills. Deze samenwerking zorgt voor een optimale digitale informatievoorziening in jouw gemeente waarbij we zo lokaal mogelijk kunnen adverteren en je budget zo efficiënt mogelijk wordt ingezet.

Hoe het werkt

onze Werkwijze in de praktijk

Met ons heldere aanvraagformulier kan een advertentie binnen een paar minuten worden aangevraagd. Wij zorgen ervoor dat alles de volgende werkdag klaar is om live te gaan. Bij het beoordelen van je aanvraag kijken we of er nog creatieve verbeteringen toegepast kunnen worden en of de doelgroep bijvoorbeeld beter of scherper kan worden gedefinieerd. We maken de advertentie in overleg socialproof zodat we er het maximale uit halen.

Op deze manier kunnen we snel schakelen en kunnen hyperlokale en relevante onderwerpen meer aandacht krijgen op social media. Zo voelen bewoners zich meer betrokken bij hun buurt én hun stad. Ons online dashboard is simpel, duidelijk en inzichtelijk zodat communicatieadviseurs kunnen meekijken naar de resultaten. Desgewenst kan het budget zonder additionele bureaukosten worden opgehoogd voor extra bereik.

de kosten

efficiënt en duidelijk

Dankzij deze efficiënte werkwijze kunnen we de kosten zo laag mogelijk houden. Het opstarten van dit proces – inclusief werkdocument, aanvraagformulier, afhandeling van toegang tot pagina’s, een (online) kick-off meeting met uitleg over de werkwijze aan betrokken personen en Q&A – kost éénmalig € 1.000,-.

De maandelijkse kosten zijn € 950,- exclusief het te spenderen mediabudget. Daar zijn achtadvertentie aanvragen bij inbegrepen. Vanaf de negende aanvraag in dezelfde maand rekenen we additioneel € 75,-excl. BTW en mediabudget.

Kosten

€ 1.000 éénmalige opstartkosten
Inclusief werkdocument, online aanvraagformulier en kick-off meeting.

Maandelijks € 950,-
Inclusief acht advertentie aanvragen en maandrapportage.

Excl.
Ingezet mediabudget. Additionele aanvragen kosten € 75,- per aanvraag.

Reviews

Wat onze klanten zeggen

Wij werken o.a. voor

Meer weten?

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Plan een afspraak in met Maikel.


Afspraak maken