TRAINING JONGERENCOMMUNICATIE VOOR DE OVERHEID

Wil jij meer impact maken onder jongeren met social media campagnes? Volg dan onze training met voorbeelden en jongerencampagnes uit heel Nederland voor o.a. GGD, gemeente Amsterdam en VeiligheidNL. Tijdens deze training leer je in 1 dagdeel o.a. de laatste trends en ontwikkelingen op social media platforms, welke impact TikTok heeft op de manier van adverteren en hoe je hierop kan inspelen om jongeren effectief te bereiken, ook als je zelf niet TikTok kan gebruiken. Ook nemen we je mee hoe je Chat GPT kan gebruiken ter ondersteuning van je campagne.

Direct aanmelden

Prijs

€ 750,-

Excl. BTW

Datum

15

/

06/2023

5

plaatsen over

27

/

06/2023

4

plaatsen over

Augmented Reality advertentie voor gemeente Schiedam

Voor wie is deze training bedoeld?
  • Communicatieadviseurs & communicatieteams (gemeente, provincie, rijksoverheid).
  • Webredacteurs en content makers (gemeente, provincie, rijksoverheid).

Wat kan je verwachten tijdens deze training?

 

  • Wat het stappenplan isom tot een sterke jongerencampagne te komen.
  • Hoe je het Casi model voor gedragscampagnes inzet (stappenplan voor een strategie)
  • Hoe je TikTokCreative center gebruikt voor campagne inspiratie. 
  • De groei van short form content: Reels, Youtube Shorts, Snap, TikTok
  • Hoe gebruik jeAI/chatGPT in campagne ontwikkeling? Tips and tricks
  • Waarom je ‘user generated content’ in campagnes moet gebruiken
  • Micro influencers: waarom wel/niet?
  • Nieuwe advertentiemogelijkheden op o.a. Meta, Snap en Youtube
  • De groei van Augmented Reality Filters.
  • Hoe je als overheid TikTok kan gebruiken om trends te spotten op Instagram of Snap, zelfs als je TikTok niet kan gebruiken in campagnes.
  • Crack de case: samenmet andere professionals word je uitgedaagd om een fictieve campagne teontwikkelen
  • Netwerk moment; ontmoet andere communicatie professionals uit de publieke sector

Praktijk cases:
  • Drugscriminaliteit in diverse gemeentes: hoe beïnvloed je gedrag van jongeren met AR filters?
  • I love my ears (jongeren stimuleren tot het gebruik van gehoorbescherming).
  • GGD GHOR: respondenten werven voor de gezondheidsmonitor jongeren (+- 60 000 respondenten)
Trainers:

Chris Rassaerts & Ingo van Hezel

Gebaseerd op kennis en ervaring van:

500+

Campagnes

12

Online professionals

10

Jaar campagne ervaring

Waarom deze training?

Sinds de opkomst van TikTok is jongerencommunicatie niet meer wat het geweest is en veranderen alle social media platformen. Jongeren van nu zijn opgegroeid met hun telefoon in hun hand en ervaren ‘advertentiemoeheid’, dus moet content ongepolijst zijn en moet content natuurlijk aanvoelen. Hoe zorg je dat je niet overkomt als ‘boomer’ en hoe maak je optimaal gebruik van de kansen die de nieuwe mogelijkheden bieden? Wij gaan hier uitgebreid op in.

Reviews

Wat onze klanten zeggen

No items found.

Aanmelden

Je kunt je aanmelding definitief maken door onderstaand formulier in te vullen. Je ontvangt een bevestiging van ons per e-mail.

15

/

06/2023

5

plaatsen over

27

/

06/2023

4

plaatsen over

Jun 15, 2023 9:30
Jun 27, 2023 9:30
Aanmelding voltooid

Bedankt voor je aanmelding voor het webinar.

Je ontvang een bevestiging van ons per e-mail. Heb je niets ontvangen? Controleer dan voor de zekerheid postvak ongewenst.

Oops! Something went wrong while submitting the form.