Facebook en Google zijn belangrijke bronnen van traffic voor websites en bieden sterke tools om mensen naar je site te leiden. Echter zijn een juiste campagne optimalisatie én slimme doelgroepsegmentaties cruciaal in het creëren van kwalitatief traffic. Wist je bijvoorbeeld dat een lage CPC (kost per klik) niet altijd de beste graadmeter voor succes is? En wist je dat je bij het kiezen van een verkeerde optimalisatie, je de verkeerde mensen naar je site leidt? Al met al: 'there is more than meets the eye' bij het genereren van kwalitatief traffic.
Wil je meer kwalitatieve mensen naar jouw website leiden? Denk dan goed na over wíe je wil bereiken en met welk doel. Wil je direct verkopen genereren of is er eerst merkbekendheid nodig? En hoe is jouw landingspagina opgebouwd? Veel vragen die essentieel zijn voor succes!
Waarbij het gebruik van een Facebook pixel misschien wel het belangrijkste is. Zónder het gebruiken van de Facebook pixel kun je niet goed kunt optimaliseren op jouw doelstellingen. Ten slotte is het bij e-commerce slim om te werken met micro conversies, zoals het weergeven van een blog op je landingspagina of het bekijken van producten. Al deze zaken hebben invloed op je traffic strategie.
Traffic is de bron van je online sales en is belangrijk voor het vullen van je funnel zodat je je doelgroep kunt retargeten en activeren om je doelstelling te behalen. Als je traffic genereert, dan kun vervolgens analyseren hoe men op je site reageert en waar mensen gevoelig voor zijn.
Ben je opzoek naar een partij die je adviseert of doorlopend ondersteund met het managen van jouw Google campagnes? Dan zit je goed bij ons!
Hoe gaan we te werk?
Niets is belangrijker dan een sterke campagne strategie.
Via een intake bespreken we wat jouw doelen zijn met social media, maken een plan op maat en gaan voor je aan de slag.
Ook geven we trainingen, houden we ons bezig met SEA en creëren we content. Benieuwd naar al onze diensten? Bekijk ons complete diensten overzicht.
Wat wil je bereiken met social media? Via een korte e-meeting horen wij graag hoe je er nu voor staat en wat je doelstellingen zijn.
We denken een strategie uit, gebaseerd op de doelstellingen en de laatste ontwikkelingen. Naast een adviserende rol, kunnen wij ook de volledig verantwoordelijk nemen over werkzaamheden.
Een millennial consumeert zo'n 200 beelden per dag. Belangrijk dus dat we opvallen tussen de massa. We bewerken bestaande beelden geven advies, óf nemen de complete creatie in handen.
We snappen dat er enige haast bij geboden kan zijn. Met de kennis van meer dan 10 online experts zorgen wij ervoor dat de campagne zo snel mogelijk live gaat.