Case

De e-bike die je altijd al had willen hebben

Wist je dat steeds meer mensen kiezen voor een e-bike als vervoersmiddel voor woon-werkverkeer? Niet gek met de toenemende verkeersdrukte. Door middel van online marketing campagnes op zowel Facebook als Instagram, worden de e-bikes van Klever op de kaart gezet.

Resultaten

Bereik

> 98.000 unieke personen

Weergaven

> 250.000

Kliks

> 5.700

Leads

Doorlopend: nieuwe flow aan leads (de benzine oftewel acculader van de sales).

Conversies

ROI

De campagne

Online branding is heel belangrijk. Bij Klever creëren we awareness rondom de posts die geplaatst worden op de tijdlijn. Daarnaast is er een website click campagne opgezet. Ook maken we gebruik van de Facebook lead-tool. Mensen die de website bezocht hebben worden door middel van retargeting nogmaals getarget. Daarnaast worden ook andere relevante mensen binnen de doelgroep getarget om de funnel te bijven voeden.

De werkwijze

Er wordt doorlopend content geproduceerd die vervolgens gepromoot wordt om een groter bereik te creëren en om te zorgen voor meer interactie. In een aantal belangrijke steden draait er een website click campagne waarin mensen naar de website worden geleid om een proefrit aan te vragen. Deze warme doelgroep die zich nog niet ingeschreven heeft voor een proefrit, wordt - inclusief de reguliere doelgroep - samengevoegd en getarget voor lead advertenties, waar ze eveneens een proefrit bij een dealer bij hun in de buurt kunnen aanvragen. Resultaat? Meer mensen leren Klever kennen én meer mensen kopen een Klever e-bike.

Verder praten over deze case?

Lijkt ons leuk. Kom gerust een keertje langs!

Geert

geert@socialmediamen.nl
06-34508077

Vergelijkbare cases

Wellicht vind je deze cases ook interessant

Samen
online succes
behalen?

Wil jij online succes behalen met adverteren? Neem contact met ons op voor een gratis en vrijblijvende kennismaking!

Neem  contact  op