Wij zijn ervan overtuigd dat het bouwen van een sterk merk dé manier is om te groeien. Social media kanalen als Instagram en Youtube bieden je geweldige formats waarmee je je merkidentiteit communiceert én je een band opbouwt met je doelgroep; we gaan bij het bouwen van merken dan ook voor niets minder dan échte fans. Een sterke merkidentiteit wordt zo het fundament van je online aanwezigheid.
Om succes te hebben met online marketing wordt storytelling steeds belangrijker. Content die écht waarde toevoegt voor je publiek. Hoe vertel je het verhaal van je merk? Hoe zorg je ervoor dat je binnen 1 seconde de aandacht grijpt? Wat zet je wanneer in? Welke visuele identiteit heb je en welke copywriting past bij je bedrijf? Allemaal vragen die we voor je beantwoorden.
In combinatie met technische advertising kennis is je ‘creative’ dé variabele die succes bepaalt. En tegelijkertijd de moeilijkste. Door de jaren heen zijn we streetwise geworden als het gaat om content creatie. We weten wat wel én niet werkt delen deze kennis graag!
Het begint allemaal met je merk identiteit; dit is het fundament van je online aanwezigheid. Je merk identiteit bepaalt wat je tone of voice is, welke content middelen je inzet, welke merk activaties je uitvoert en waar je op inhaakt.
Een sterke, goed uitgedachte merk identiteit maakt het maken van keuzes gemakkelijk, zorgt voor meer herkenbaarheid onder je doelgroep en in combinatie met onze technische advertising skills zorgen we voor een maximale impact van je marketingbudget. Zo helpen we je gericht groeien; hoe sterker je merk, hoe beter je resultaten.
Hoe gaan we te werk?
Niets is belangrijker dan een sterke campagne strategie. Via een intake bespreken we wat jouw doelen zijn met social media, maken een plan op maat en gaan voor je aan de slag.
Ook geven we trainingen, houden we ons bezig met SEA en creëren we content. Benieuwd naar al onze diensten? Bekijk ons complete diensten overzicht.
Wat wil je bereiken met social media? Via een korte e-meeting horen wij graag hoe je er nu voor staat en wat je doelstellingen zijn.
We denken een strategie uit, gebaseerd op de doelstellingen en de laatste ontwikkelingen. Naast een adviserende rol, kunnen wij ook de volledig verantwoordelijk nemen over werkzaamheden.
Een millennial consumeert zo'n 200 beelden per dag. Belangrijk dus dat we opvallen tussen de massa. We bewerken bestaande beelden geven advies, óf nemen de complete creatie in handen.
We snappen dat er enige haast bij geboden kan zijn. Met de kennis van meer dan 10 online experts zorgen wij ervoor dat de campagne zo snel mogelijk live gaat.